BIKE EVENT EDITIA II 17-19 oct. 2003

Bine ati venit in pagina dedicata unui an de la infiintarea
CLUBULUI DE CICLISM TIBISCUS TIMISOARA

SCURT ISTORIC :
Infiintat la : 23 Octombrie 2002
Membri fondatori ai clubului: 10
Membri actuali : 20
Membri onorifici: peste 40
Spronsori ai actiunilor : peste 45

Cu ocazia aniversarii unui an de cand o mana de omeni au reusit sa puna pe "roate" primul club de ciclism din Timisoara ne-am deplasat la Casa de vacanta a Universitatii TIBISCUS, loc deja bine cunoscut membrilor clubului, caci in urma cu 11 luni (11 noiembrie 2002) am mai fost acolo tot cu ocazia organizarii unei intreceri amicale (mai multe detalii aveti pe pagina de evenimente ale clubului). Si anul acesta prin bunavointa UNIUNII FUNDATIA AUGUSTA ne-am deplasat la deja clasicul traseu de moto-cross de la Branesti (langa satul de vacanta Augusta) unde cu invitati din tara (CLUJ, LUGOJ), dar nu numai din tara, ci si din strainatate (AUSTRIA) am organizat cele 3 concursuri si anume:
  • Free ride
  • Downhill
  • Cross-Country
    VINERI

Dupa ce ploaia incerca sa ne taie toate sperantele de a mai putea organiza ceva intreceri in acel week-end, noi totusi nu ne-am dat batuti si am urcat pe munte unde am inceput sa facem un free-ride prin ploaie si namol, caci nu puteam sta in casa acolo la caldurica....
      Asa se face ca din cei 9 participanti nu a mai ramas nici macar gandul ca ar mai putea fi uscat ceva pe noi, asta dupa cele vreo 2-3 ore de dat cu bike-ul prin ploaie.

SAMBATA

Totusi s-a aratat in sfarsit vreme buna, asa ca fain frumos ne-am pus pe caii putere ai masinii si am mers la pestera Romanesti, unde pe un traseu de 890 m, in graba ne-am hotarat ca ar fi un loc destul de placut, abrupt, tehnic si de viteza si ca urmare, dupa ce am facut recunoasterea de traseu am "rupt-o" la vale fiecare, asa, mai pe bicicleta, mai prin tufe (iesiri in decor), mai cu cateva cazaturi meseriase mai cu cate 56 km/ora, dar in fine cei ce au cazut au avut timp sa se recupereze destul de mult, asa ca nu prea au avut ce sa regrete, atata tot ca ei ar fi vrut ca ziua sa aiba poate vreo 40 de ore, caci, sincer, nu mai vroiau sa plece de acolo.
      La intoarcere am reusit sa vedem mai amanuntit traseul de cross-country (deoarece vineri ploua tare, iar sambata s-a oprit) traseu ce avea sa fie "calcat" sub roti peste 18 ore (duminica la 11).

DUMINICA

Pe un ger de-ti crapa proteza in gura ne-am adunat sub amenintarea ploii pe traseul de Cross-country la ora 10 si pana la ora 11 am aranjat cei 400 de metri de banda alb-rosie primita de la Guban. In acest timp am avut parte si de ceva soare dar cum sa se lase mai jos vantul ? imediat si-a facut si el aparitia.....
      Dupa cum se stie suntem oameni de cuvant si asa ca la ora 11.30 am dat startul la prima categorie de sportivi acestia fiind COPIII.
      Dupa finishul lor au plecat ca arsi de foc si JUNIORII impreuna cu SENIORII, care au avut de parcurs cele 3, respective 6 ture de traseu in lungime fiecare de cate ~ 898 metri.

Rezultatele la concursuri au fost urmatoarele:
    Concursul de Free-ride

I. Wendl Alfred-CONCORDIA Lugoj
    II. Elisei Miron-NAPOCA Cluj
    III. Radu Tudor-NAPOCA Cluj

Acesta a fost inca o intrecere ce s-a sfarsit cu bine, a fost un motiv in plus pentru cei ce s-au clasat pe locul al II-lea (sau altele) ca sa vina si la intrecerile urmatoare, pentru ca la acelea sa dovedeasca ceea ce pot !

VA MULTUMIM TUTUROR DE PARTICIPARE SI NU UITATI CA USILE CLUBULUI SUNT DESCHISE INTOTDEAUNA PENTRU TOTI DORITORII DE A SE INSCRIE